hirdetés

Fizess elő
a magazinra!
Alkoss
velünk!

OTTHON DEKOR DIY CSALÁD ÚJRAHASZNOSÍTÁS EGÉSZSÉG GASZTRO AMIGURUMI INSPIRÁCIÓ ALKOTÓINK

WHO: egyre több fiatal felnőtt él halláskárosodással

Az Egészségügyi Világszervezet idén minden eddiginél hangsúlyosabban hívja fel a figyelmet arra, hogy globálisan egyre több fiatal felnőtt él halláskárosodással vagy annak árnyékában.

Veszélyben a fiatalok

A WHO szerint elfogadhatatlan a fel nem ismert halláscsökkenéssel és fülbetegséggel élő emberek magas száma. Nemzetközi To Hear For Life, Listen With Care kampányuk üzenete, hogy a kormányok, iparági szereplők és civil szervezetek segítsék a zajártalom csökkentésére irányuló törekvéseket, mert az élethosszig tartó jó hallás csak így őrizhető meg. A huzamos hangos zenehallgatás miatt már napjainkban is 1,1 milliárd fiatal van veszélyben, és ha nem teszünk meg mindent a prevenció érdekében, akkor 2050-re 2,5 milliárd ember, vagyis a teljes populáció egynegyede lesz kénytelen valamilyen szintű halláskárosodással élni. Ez jelentős növekedés lenne ahhoz képest, hogy a jelenlegi 400 milliós mutató még „csak” 5,1%-a a világ mostani népességének.

A WHO törekvéseivel összhangban a hallókészülékeket gyártó világmárka, az Amplifon is évek óta folytat intenzív kommunikációt a hallásvesztés megelőzésére és a zajártalmak elleni küzdelem érdekében. Ennek keretében 2019-ben Olaszországban, 2021-ben Spanyolországban, majd idén Franciaországban indította el Listen Responsibly programját, amelyben szakértőik fiatal diákoknak tartanak edukációs workshopokat. Terveik szerint jövőre már 1600 iskola 40.000 diákjához tudnak eljutni képzéseikkel.  

girl-g25de1aa09_1280.jpg

A világméretű kampányához a cég magyar leányvállalata is csatlakozott egy kivételes akcióval: hétköznapi reklámarcok pár mondatban számoltak be arról, miben változott meg az életük, miután visszanyerték hallásukat.

„A pozitív példákkal szerettük volna meggyőzni a hallásromlással potenciálisan veszélyeztetetteket, hogy az első hallásvizsgálatuk időpontját hozzák minél előbbre. Jó lenne, ha a magyarok e tekintetben is közelebb zárkózhatnának Európához és az idősebb kori életszínvonal tovább emelkedhetne” – árulta el Kawaa Kinga regionális marketingigazgató.

Fotó: Pixabay



hirdetés


Legnépszerűbb témák


hirdetés


hirdetés


EZT IS Ajánljuk












OTTHON DEKOR
NAPPALI KONYHA KERT GYEREKSZOBA
DIY
ÉKSZEREK KIEGÉSZÍTŐK RUHÁK BEAUTY
CSALÁD
GYEREKEKKEL GYEREKEKNEK
ÚJRAHASZNOSÍTÁS
ELŐTTE-UTÁNA MENTSD MEG A FÖLDET!
EGÉSZSÉG GASZTRO
LEVESEK, ELŐÉTELEK FŐÉTELEK DESSZERTEK MENTES RECEPTEK
AMIGURUMI
ÖTLETEK TI KÜLDTÉTEK
INSPIRÁCIÓ
TAVASZ NYÁR ŐSZ TÉL TI KÜLDTÉTEK ÚJDONSÁGOK Sztárokkal alkottunk
ALKOTÓINK
Berky Alexandra Kubinyi Szilvia Kurdi Gabi Szebeni Gál Vera Vesztl Fanni Farkasvölgyi Orsi Rácz Anikó Sebestyén Éva Csorba Anita
WEBSHOP